Keressük kaposvári asztalos üzemünkbe, munkájukra igényes akár női/ férfi ÚJ kollégánk - kollégáinkat is!

MILESI termékek teljes választéka megtalálható kínálatunkban! Tartozzon Ön is azon festő - asztalos kollégák közé, akik a Milesi-vel festenek. Keressen minket itt!

  • A nyílászáró vásárlás hosszú távú befektetés
  • A műanyag nyílászáró előnyei, hátrányai
  • A fa nyílászáró előnyei, hátrányai
  • Garancia
Új kollégáinkat keressük

Keressük kaposvári asztalos üzemünkbe, munkájukra igényes akár női / férfi ÚJ kollégánk - kollégáinkat.

MILESI termékek

MILESI termékek teljes választéka megtalálható kínálatunkban!

Fa kontra műanyag nyílászáró?

Távolról sem tűnik egyszerűnek a döntés,

amikor a nyílászárók piacán körültekintünk.

Tények a szellőztetésről

Az egészséges otthon megőrzésének legjobb mindennapi módszere nem más, mint a friss levegő.

comprar viagra comprar viagra

Képek

DSCN0109
DSCN0109
IMG_20180629_122006
IMG_20180629_122006
DSCN0003
DSCN0003
IMG_7094
IMG_7094
Lelle latvany 1
Lelle latvany 1
Lelle latvany 3
Lelle latvany 3
IMG_20170518_133728
IMG_20170518_133728
Ajtó felújítás 2 lett
Ajtó felújítás 2 lett
DSCN0010
DSCN0010
szt istv 15 lak 2
szt istv 15 lak 2
IMG_20170811_104706
IMG_20170811_104706
DSCN0570
DSCN0570
IMG_20170816_095000
IMG_20170816_095000
Bp minimál ház
Bp minimál ház
2015-08-14-1701
2015-08-14-1701
IMG_20180423_153955
IMG_20180423_153955
20180501_114531
20180501_114531
DSCN0588
DSCN0588
DSCN0108
DSCN0108
Belső téri CPL ajtók 3
Belső téri CPL ajtók 3
Szt istv 15 lak
Szt istv 15 lak
DSCN1536
DSCN1536
DSCN0007
DSCN0007
DSCN0574
DSCN0574
DSCN0094
DSCN0094
Belső téri CPL ajtók 1
Belső téri CPL ajtók 1
DSCN3350
DSCN3350
DSCN1539
DSCN1539
DSCN1534
DSCN1534
DSCF3157
DSCF3157

Rólunk mondták

Több mint 1300 négyzetméter alapterületű üzemmel bővült az Alfa-Tóth Kft. Az unió által is támogatott beruházással, így a legkorszerűbb csarnokokban, a legmodernebb technika mellet gyárthatja a nyílászárókat. A jövőben a dolgozók számát is megdupláznák. Somogyban az elmúlt években több mint 3 milliárd forintot nyerek a cégek telephelyfejlesztésre. Összesen 4 ezer liter forróvizet tudnak tárolni ezekben a tartályokban, így a fűtés költsége minimális az új 1300 négyzetméteres gyártócsarnokban. Az Alfa-Tóth Kft. 55 millió forintot nyert az Új Széchenyi terv támogatásával. A jövőben ugyanis a nyílászáró és a lambéria-hajópadló üzletágat is fejlesztenék. A foglalkoztatottak számát így akár meg is duplázhatják. - Jelen pályázatunkban vállaltuk, hogy a projekt fenntartási idejének végére mintegy 7 fővel bővítjük a foglalkoztatottak létszámát. 21-22 fővel fel kell bővíteni. Bízunk benne, hogy ez nem okoz gondot, ha az építőipar magára talál - mondta az Alfa-Tóth Kft. tulajdonosa, ifj. Tóth Mihály. A fejlesztés első ütemének ünnepélyes átadásán Kaposvár polgármestere is jelen volt. Szita Károly szerint ugyan a nagyvállalkozások húzzák a város gazdaságát, de annak pilléreit a kis –és középvállalkozók tartják. Az új Széchenyi terv legsikeresebb pályázati konstrukciója a telephelyfejlesztés volt. 2010-ben Somogyból 12 vállalkozás kapott segítséget csaknem 900 millió forint értékben. Tavaly már csaknem 3-szor annyi cég bővülhetett 1,8 milliárd forintos támogatásból. A régióban, Somogyba jutott a források 35 %-a. idén 12 pályázatot jelentetett meg az ügynökség 25 milliárdos kerettel. Telephelyfejlesztésre például újból lehet pályázni. - Ez mintegy 483 millió forintot jelenthet, max 50 millió forintra egy -egy pályázó részére. Ezzel majdnem, hogy kimerült a forráskeretünk - mondta a Dél-Dunántúli Regionális Ügynökség ügyvezető-igazgatója, Farkas Tibor. A 2007-2013-as ciklusban így több mint 220 milliárd forint érkezett a régióba. bővebben » - kapos.hu, Kapos TV

Pályázat

Lambéria, hajópadló

1992 óta foglalkozunk hajópadló, lambéria kereskedelemmel, 1993- óta pedig gyártással. Termékeinket szárított válogatott alapanyagból igen nagy minőség méretválasztékban gyártjuk, a legkedveltebb méret, minőség szerinti osztályozásban. Saját gyártott termékeink között továbbra is megtartottuk a forgalmazott termékek széles választékát, így biztos megtalálja Ön is elképzeléseinek megfelelő falburkolatát.

Saját gyártot termékeinket a tőlünk megszokott minőségben a DIN szabvány elvei szerint – vagy kicsit annál szigorúbban – osztályozzuk, így mindig még pótlás esetén is közel ugyanazt a minőséget várhatják el termékeinktől.

Termékeink között megtalálható a 12,5mm-es lambérián át a 14mm vastagságon keresztül a 20 mm-es hajópadló is. A hagyományos profil és a softline is. Rendkívül egyedi terméknek számít az egyedi rendelésre készített 4,5 cm teljes szélességű keskeny lambériánk, mely régi lambériázásokhoz kitűnő pótlást jelenthet.

Rendelésre gyártunk egyedi válogatott alapanyagból készülő járó felületű hajópadlót mely lerakva a régi stílusú házak hangulatát idézi. E padló burkolat napjainkban reneszánszát éli, elsősorban meleg, könnyen tisztítható, otthonos, hatása, illetve kedvező árfekvése miatt.A járó felületű hajópadló rendkívül hosszú élettartalmú (láttunk már ~60 éves járópadlót is), többször csiszolható, lélegző élő felület, mely lerakást követően hidroszkópikus tulajdonságai miatt a környezetéhez igazítja méretét.

Hajópadló – lambériához minden kiegészítőt megtalál nálunk a lambéria kapocstól a párnafáig, a léctől a tipliig, a ~20-30 fajta szegélyléctől a szegig. Tapasztalt kollégáink szívesen számolnak hozott méret alapján anyag szükségletet. A vásárolt termékeket késésére szál hosszon belül méretre vágjuk.

Lambériázás

A lambériázás megkezdése előtt úgynevezett "párnafákat" kell rögzítenünk, a burkolandó felületen. Ezek távolsága függ,a lambéria vastagságától(vastagabb lambériánál nagyobb közöket lehet tartani),de az átlagos távolság 40-50cm.Fontos hogy a párnafák tökéletesen egy síkban legyenek,ezt vízmértékkel ellenőrizhetjük,ha kell ékekkel korrigáljuk az esetleges eltéréseket.

A párnafákat tiplik segítségével rögzítjük a falon. Fontos a megfelelő fúró kiválasztása, hogy a tipli kellő rögzítést biztosítson.

Vizes fal esetén ügyelni kell,hogy a párnafák végei ne érjenek össze ez által biztosíthatjuk a fal szellőzését.

Az első lambéria felhelyezésénél fokozottan ügyeljünk arra,hogy tökéletesen függőleges legyen(vízmérték).a munka folyamán többször ellenőrizzük ezt,ha szükséges kismértékű korrekciókkal egyenlítsük ki az esetleges eltéréseket.

Nagy segítséget jelenthet a lambéria,párnafához való rögzítésében a lambériakapocs. A kapcsot a lambéria hornyába kell helyezni,majd szöggel a párnafához rögzíteni. Vásárláskor ügyelni kell arra,hogy a lambéria vastagságához a megfelelő méretű kapcsot válasszuk.

Vágáskor ügyelni kell rá, hogy a vágott felület mentén a lambéria ne sérüljön, ne szakadjon(elengedhetetlen a megfelelő kézi ill. gépi fűrész)

Ha a vásárolt lambéria hossza rövidebb ill. hosszabb mint a burkolandó felület, abban az esetben a megfelelő méretre vágás után megmaradt darabbal kezdjük a következő sort. Ügyelni kell rá, hogy a toldások ne essenek egy vonalba. Van olyan lambéria típus ahol gyárilag ki van alakítva a lambéria egyik végén a csap a másikon a horony ezzel segítve a pontosabb illesztést, toldást.

Az illesztési pontok bizonyos soronként ismétlődni fognak

A lambériázott felület széleit takarólécekkel zárjuk le,melyeket kisméretű bognárfejű szegekkel rögzítünk.

Ajtók és ablakok körül a léceket 45-fokos vágással illesztjük össze.

A munka utolsó fázisa, az elkészült felület kezelése.Különböző pácokkal, lazúrokkal színezhetjük, vagy a fa eredeti színét mintázatát meghagyva lakkozhatjuk is.
A szépen kivitelezett munka, és a fa természetessége méltó dísze lehet az Ön otthonának is.
Jó munkát kívánunk!

Forrás: www.lamberiaprofi.hu

Előfordult már, hogy találkoztunk ezzel a kijelentéssel: „Hiszen ebben a lambériában van csomó!” Tájékoztató jelleggel a lambéria, hajópadlókkal kapcsolatos minőségi elvárásokhoz, mintegy irányelvként lentebb megtalálják a lambéria hajópadlókkal kapcsolatos általános irányelveket, melyeket a szabvány alapján összegeztünk, mintegy támpontként, kivonatos formában. Mivel a szabvány elég „szakmai” földi halandó számára is sok érthetetlen információt tartalmazhat ezért megpróbáltuk leegyszerűsíteni:

Fahibák

"A" osztály

"B" osztály

Göcsök

Megengedettek:

  • egészséges benőtt göcsök a szélesség + 35 mm 20%-áig
  • részben benőtt, és kis részben benőtt göcsök (nem kieső) luc-, jegenye, erdei- és vörösfenyő esetén a szélesség + 50 mm 15%-ág
  • göcspótló dugók azonos fafajból legfeljebb 20 mm átmérőig

Nem megengedettek:

  • kieső göcsök, korhadt göcsök és göcshelyek

Megengedettek:

  • fekete tűgöcsök korlátlanul
  • egészséges benőtt és szárnyas göcsök a szélesség + 50 mm 20 %-áig
  • részben benőtt, benőtt és kis részben benőtt göcsök a szélesség + 50 mm 30%-áig
  • helyenként kieső göcsök, korhadt göcsök és göcshelyek 25 mm átmérőig
  • göcspótló dugók azonos fafajból

Kiszakadt rost

  • göcsökkel: a göcsterület 20%-áig,
  • más helyeken: a legnagyobb göcsméret 20%-áig méterenként egy megengedett
  • göcsökkel: a göcsterület 50%-áig
  • más helyeken: a legnagyobb göcsméret 50%-áig méterenként kettő megengedett

Nyomott fa
Vetemedés

Megengedett, ha a csap és a horony a teljes hosszban jól illeszkedik

Megengedett, ha a csap és horony illeszthető

Gyantatáska

Megengedett:

  • helyenként, 2 mm × 25 mm-ig
  • 1 gyantatáska 5 × 50 mm- ig 1,5 méterenként

Megengedett:

  • helyenként, 3 mm × 35 mm-ig
  • 5 gyantatáska, 6 mm szélesség és 1 méterenként a teljes hosszuk legfeljebb 150 mm

Repedések,
átmenő repedések,
hajszálrepedések

Megengedettek:

  • hajszálrepedés (alig látható)
  • a szélességnél nem hosszabb bütü repedés

Nem megengedettek:

  • átmenő repedés és hajszálrepedés a színlapon
  • a színlapon az élig tartó repedés,
  • gyűrűs repedés
  • a teljes hosszon végigfutó repedés a hátlapon

Megengedettek:

  • hajszálrepedés a színlapon (legfeljebb 1,5 mm széles 400 mm hosszig)
  • a szélesség kétszeresénél nem hosszabb bütü repedés

Nem megengedettek:

  • gyűrűs repedés

Bél

Megengedett a hossz 1/2-ében, ha nem szélesebb 5 mm-nél

Megengedett

Színeltérés

Színlapon elszíneződés nélkül (elszíneződés a hátlapon elfogadott)

Megengedett: Színlapon a felület 20-%-ban folt és sávalakban, vörös foltosodás és kékülés (elszíneződés a hátlapon korlátlanul)