comprar viagra comprar viagra
1992 óta foglalkozunk hajópadló, lambéria kereskedelemmel, 1993- óta pedig gyártással. Termékeinket szárított válogatott alapanyagból igen nagy minőség méretválasztékban gyártjuk, a legkedveltebb méret, minőség szerinti osztályozásban. Saját gyártott termékeink között továbbra is megtartottuk a forgalmazott termékek széles választékát, így biztos megtalálja Ön is elképzeléseinek megfelelő falburkolatát.
Saját gyártot termékeinket a tőlünk megszokott minőségben a DIN szabvány elvei szerint – vagy kicsit annál szigorúbban – osztályozzuk, így mindig még pótlás esetén is közel ugyanazt a minőséget várhatják el termékeinktől.
Termékeink között megtalálható a 12,5mm-es lambérián át a 14mm vastagságon keresztül a 20 mm-es hajópadló is. A hagyományos profil és a softline is. Rendkívül egyedi terméknek számít az egyedi rendelésre készített 4,5 cm teljes szélességű keskeny lambériánk, mely régi lambériázásokhoz kitűnő pótlást jelenthet.
Rendelésre gyártunk egyedi válogatott alapanyagból készülő járó felületű hajópadlót mely lerakva a régi stílusú házak hangulatát idézi. E padló burkolat napjainkban reneszánszát éli, elsősorban meleg, könnyen tisztítható, otthonos, hatása, illetve kedvező árfekvése miatt.A járó felületű hajópadló rendkívül hosszú élettartalmú (láttunk már ~60 éves járópadlót is), többször csiszolható, lélegző élő felület, mely lerakást követően hidroszkópikus tulajdonságai miatt a környezetéhez igazítja méretét.
Hajópadló – lambériához minden kiegészítőt megtalál nálunk a lambéria kapocstól a párnafáig, a léctől a tipliig, a ~20-30 fajta szegélyléctől a szegig. Tapasztalt kollégáink szívesen számolnak hozott méret alapján anyag szükségletet. A vásárolt termékeket késésére szál hosszon belül méretre vágjuk.
A lambériázás megkezdése előtt úgynevezett "párnafákat" kell rögzítenünk, a burkolandó felületen. Ezek távolsága függ,a lambéria vastagságától(vastagabb lambériánál nagyobb közöket lehet tartani),de az átlagos távolság 40-50cm.Fontos hogy a párnafák tökéletesen egy síkban legyenek,ezt vízmértékkel ellenőrizhetjük,ha kell ékekkel korrigáljuk az esetleges eltéréseket.
A párnafákat tiplik segítségével rögzítjük a falon. Fontos a megfelelő fúró kiválasztása, hogy a tipli kellő rögzítést biztosítson.
Vizes fal esetén ügyelni kell,hogy a párnafák végei ne érjenek össze ez által biztosíthatjuk a fal szellőzését.
Az első lambéria felhelyezésénél fokozottan ügyeljünk arra,hogy tökéletesen függőleges legyen(vízmérték).a munka folyamán többször ellenőrizzük ezt,ha szükséges kismértékű korrekciókkal egyenlítsük ki az esetleges eltéréseket.
Nagy segítséget jelenthet a lambéria,párnafához való rögzítésében a lambériakapocs. A kapcsot a lambéria hornyába kell helyezni,majd szöggel a párnafához rögzíteni. Vásárláskor ügyelni kell arra,hogy a lambéria vastagságához a megfelelő méretű kapcsot válasszuk.
Vágáskor ügyelni kell rá, hogy a vágott felület mentén a lambéria ne sérüljön, ne szakadjon(elengedhetetlen a megfelelő kézi ill. gépi fűrész)
Ha a vásárolt lambéria hossza rövidebb ill. hosszabb mint a burkolandó felület, abban az esetben a megfelelő méretre vágás után megmaradt darabbal kezdjük a következő sort. Ügyelni kell rá, hogy a toldások ne essenek egy vonalba. Van olyan lambéria típus ahol gyárilag ki van alakítva a lambéria egyik végén a csap a másikon a horony ezzel segítve a pontosabb illesztést, toldást.
Az illesztési pontok bizonyos soronként ismétlődni fognak
A lambériázott felület széleit takarólécekkel zárjuk le,melyeket kisméretű bognárfejű szegekkel rögzítünk.
Ajtók és ablakok körül a léceket 45-fokos vágással illesztjük össze.
A munka utolsó fázisa, az elkészült felület kezelése.Különböző pácokkal, lazúrokkal színezhetjük, vagy a fa eredeti színét mintázatát meghagyva lakkozhatjuk is.
A szépen kivitelezett munka, és a fa természetessége méltó dísze lehet az Ön otthonának is.
Jó munkát kívánunk!
Forrás: www.lamberiaprofi.hu
Előfordult már, hogy találkoztunk ezzel a kijelentéssel: „Hiszen ebben a lambériában van csomó!” Tájékoztató jelleggel a lambéria, hajópadlókkal kapcsolatos minőségi elvárásokhoz, mintegy irányelvként lentebb megtalálják a lambéria hajópadlókkal kapcsolatos általános irányelveket, melyeket a szabvány alapján összegeztünk, mintegy támpontként, kivonatos formában. Mivel a szabvány elég „szakmai” földi halandó számára is sok érthetetlen információt tartalmazhat ezért megpróbáltuk leegyszerűsíteni:
Fahibák |
"A" osztály |
"B" osztály |
Göcsök |
Megengedettek:
Nem megengedettek:
|
Megengedettek:
|
Kiszakadt rost |
|
|
Nyomott fa |
Megengedett, ha a csap és a horony a teljes hosszban jól illeszkedik |
Megengedett, ha a csap és horony illeszthető |
Gyantatáska |
Megengedett:
|
Megengedett:
|
Repedések, |
Megengedettek:
Nem megengedettek:
|
Megengedettek:
Nem megengedettek:
|
Bél |
Megengedett a hossz 1/2-ében, ha nem szélesebb 5 mm-nél |
Megengedett |
Színeltérés |
Színlapon elszíneződés nélkül (elszíneződés a hátlapon elfogadott) |
Megengedett: Színlapon a felület 20-%-ban folt és sávalakban, vörös foltosodás és kékülés (elszíneződés a hátlapon korlátlanul) |